17 sierpnia 2011

Okolice Malborka?

Wg opisu zdjęcia, gdzieś koło Malborka. Poznajecie gdzie?


3 komentarze:

  1. Nie wiem, gdzie to jest, bo nie jestem stąd, ale lubię takie zagadki i zdjęcia do zlokalizowania (współtworzę blog z zagadkami na temat Warszawy warszawskiezagadki.blogspot.com).

    Odwiedziłem niedawno Malbork - nie tylko zamek, ale i miasto, i bardzo mi się podobało.

    Umieszczam właśnie relację w odcinkach z tej wizyty na moim blogu podróżniczym wynurzenie.blogspot.com i dodałem Pański blog do listy blogów po prawej - my, ludzie tworzący blogi o swoich miastach powinniśmy się trzymać razem :) (a prowadzę jeszcze blog o samej Warszawie - fenomenwarszawy.blogspot.com)

    Dobra, nie chodziło mi o (krypto)reklamę, ale o to, że bardzo mi się podoba Pański blog (i strona) i życzę sukcesów w dalszym ich prowadzeniu.
    Pozdrawiam,
    H_Piotr.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://farm5.static.flickr.com/4028/4652407659_d35ae41f22_b.jpg śtp. lokomotywownia

    OdpowiedzUsuń